marți, 13 noiembrie 2012

Astazi!

Zilele trecute am fost "anuntata" cum ca o veche prietena imi va bate la usa : Insomnia, doar ca nu am crezut ca aceasta vizita va avea loc cu adevarat. Pentru prima oara, dupa mult timp, cafeaua nu a avut absolut niciun rol in ecuatie.
Profitand de starea de euforie care a intrat in camera mea cu odata cu Insomnia, voi lasa la o parte mocirla care nu mi-a dat pace in ultimul timp.
Astazi, nu exista gloante si trandafiri cu spini, nu exista resentimente, Una si Cealalta au cazut la pace, Unul a iesit din peisaj. Astazi e pentru mine, si atat!
Astazi iubesc mai mult ca oricand linistea; nu am de gand sa pun in balanta binele si raul. Remarc pentru prima oara in ultimul timp ca iubesc frunzele moarte dar si copacii infloriti, iubesc batraneii care pasesc tinandu-se de mana pe aleea din parc dar si pe cei singuri, pe care numai o partida de sah in aer liber le mai poate alina chinul. Iubesc copiii care alearga care incotro si tipa cat ii tin plamanii, ador mirosul dulce de covrigi calzi. Astazi, oricine ai fi, esti binevenit in viata mea. Nimeni nu traieste in Iad. Avem atat de multe lucruri de care trebuie sa ne bucuram, incat ceilalti n-au de cat sa se faca pierduti. Ei nu conteaza.
N-am sa caut brate  ferme care sa ma cuprinda pentru ca azi nu ne iubim trupurile; nu-ti mai las urme de ruj pe ceasca pentru ca azi nu bem cafea, azi nu iti imbrac camasa si nu te ucid. Astazi iti iubesc privirea si ma caut cu disperare in lumina ochilor tai; mirosul tau e mirosul meu; nu vii, dar nici nu pleci... Impreuna oprim timpul la "azi". Ei iti vor spune multe despre trupuri putrezite si te vor imbata cu veninul ce li se scurge lin pe buze, dar ai destul timp sa ii cunosti. Azi nu te grabesti sa o faci, pentru ca azi, la fel ca si mine, iubesti.
Nu poti trai fara sa iubesti. Nu ai nevoie de permisiunea nimanui ca sa poti iubi asa cum nu am avut eu nevoie de permisiunea nimanui pentru a te observa si pentru a te lasa sa intri in casa mea, la brat cu Insomnia.
Lasa-ma sa imi aprind tigara si sa spun ca astazi, Straine, te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu